[VIDEO 18++] CCTV: CIKGU TERDESAK .. !! Paksa MURID TINGKATAN 4 HISAP Payudara


CCTV: Paksa MURID TINGKATAN 4 HISAP Payudara Guru gila telah mengumumkan secara terbuka bahawa mereka akan bersama-sama Tencent melancarkan perkhidmatan sebenar di negara ini dan membina pendapatan 100 tahun sebanyak 10 juta yuan dan ke atas guru merah bersih. Ini juga merupakan satu lagi kerjasama terbuka dengan Tencent guru gila selepas pelaburan 20 juta yuan. Di dalam risalah ini, wartawan Beijing Daily menyatakan bahawa guru gila menyediakan dua pendaftaran masuk, garis untuk inkubator yang akan datang, dua untuk siaran dalam talian.



Ia adalah TETAPI memperkenalkan guru gila, di inkubator hadir diselesaikan bahagian superkomputer terutamanya melalui dua laluan. A pelajaran berasaskan kelas-super besar guru line, dua pengajaran berasaskan guru untuk membuat talian hidup. "Bekas umumnya mempunyai pengalaman kelas pengajaran pengajaran besar dalam guru kanan, diperpanjangkan dan kursus upgrade digilap untuk utama mereka berdasarkan saiz kelas asal pada." Sampingan guru Crazy berkata, "iaitu secara online sudah mempunyai besar selepas pengalaman mengajar kelas, dan mempunyai kanta tertentu guru ekspresif, nilai utama mereka seterusnya dikuatkan melalui platform penyiaran taliannya. sudah tentu, selepas kedua-dua laluan akan membuka, guru adalah untuk mengambil jalan yang pertama akan ada beberapa mengambil jalan yang kedua. "

Difahamkan bahawa perniagaan gaya studio-live gila guru, diajar dalam banyak model, meningkatkan interaksi guru-murid. Sebelum ini guru gila telah menubuhkan studio di seluruh negara ribu guru menyedari nilai melalui penguatan memegang bersama-sama. Langkah seterusnya adalah untuk mengalir melalui talian dan baris seterusnya operasi pintu masuk, nilai kolektif studio yang diperbesarkan lagi.

Tidak sukar untuk mencari, kini perlu cuba transformasi tutor O2O. Daripada produk B-side yang anda diperoleh dikeluarkan sebelum ini, perlahan-lahan tutor pengasas Hu Zhi berubah pintu tutor rumah sekolah, dan juga sebagai B-sisi yang pertama untuk membuat peralihan Ilahi pendidikan yang baik dan sebagainya. Tidak lama dahulu, guru online pendapatan setiap jam melalui rangkaian berita Red diletupkan bulatan pendidikan, kini seorang guru ajar O2O bermula dgn penuh ketakutan mula menguji rangkaian air dan hidup guru merah.

Dalaman menunjukkan mendadak itu, tidak ada tutor di O2O sifat inovasi, tidak membawa perubahan sebenar kepada pendidikan, kekurangan pasaran tambahan, peralihan tidak dapat dielakkan. Kesan guru yang sering berlaku pada masa lalu untuk menghasilkan maklumat simetri, guru perlu membuat bintang lebih pasukan operasi yang kuat dan kekuatan operasi.

0 Response to "[VIDEO 18++] CCTV: CIKGU TERDESAK .. !! Paksa MURID TINGKATAN 4 HISAP Payudara"

Post a Comment